ДМТЦ

20 – 22 лютого 2024 року 
тренінг

Забезпечення якості медичних послуг та скринінгу. Ефективне спілкування як елемент забезпечення якості медичних послуг

Навчальна програма

Тип заходу: тренінг

Місце проведення: м. Ужгород, готель «Золота гора», Закарпатська область, Ужгородський р-н, с. Барвінок, урочище «Золота гора», конференц-зала

Цільова аудиторія: директора (головні лікарі)  центрів надання первинної медичної допомоги (ЦПМСД), головні медичні сестри ЦПМСД з 10- ти пілотних громад

Мета заходу:
ознайомити учасників – керівників центрів надання первинної медичної допомоги з сучасними підходами до забезпечення якості медичної допомоги та скринінгу. Обговорити роль моніторингу та ефективного спілкування у забезпеченні якості послуг та ефективного управління.

Перелік компетенцій, що набуваються/вдосконалюються учасниками:

  • розробка плану ефективного управління для підвищення якості медичної допомоги та скринінгу;
  • аналіз показників якості роботи з профілактики та боротьби з неінфекційними хворобами;
  • використання сучасних методів ефективного спілкування для покращання мікроклімату в колективі та підвищення якості взаємодії з пацієнтами;
  • оволодіння методиками подолання стресу.

Формат заходу: офлайн

Тривалість заходу: три навчальні дні.

Структура заходу:

  • теоретична частина представлена у вигляді доповідей/презентацій тренерів, демонстрацією навичок;
  • практична частина включатиме відпрацювання учасниками практичних навичок планування контролю якості та ефективного професійного спілкування за визначеними темами.


Загальний обсяг навчального навантаження: – 24
 годин

Матеріально-технічна база для проведення заходу: Захід проводиться у конференц-залі готелю «Золота гора», Закарпатська область, Ужгородський р-н, с. Барвінок. В зазначеному готелі учасники проживають та харчуються протягом тренінгу.

Форма підсумкового контролю – тестування.
 
Обладнання та прилади:
Для демонстрації презентацій використовується мультимедійне обладнання, фліп-чарти.
Для проведення практичної частини використовуються наступні інструменти:

  • картки із практичними завданнями
  • презентації;
  • методичні рекомендації із впровадження контролю якості послуг
  • Приклади стандартних операційних процедур, планів моніторингу та оцінки, маршруту пацієнта, рекомендації із застосування міжнародних підходів до ефективного спілкування з пацієнтами